sobota, 17 września 2011

kody i haki do MovieStarPlanet

Mam już bardzo długo MovieStarPlanet od początku kiedy powstało za często już tam nie wchodzę ale tak bywa jak ma się 16 lat szkoła, chłopak, przyjaciele i imprezy prawie codziennie więc postanowiłam podzielić się z wami tym co nie dawno odkryłyśmy z koleżanką mianowicie to trik na 7000000 mln kasy w MovieStarPlanet i na VIP na 1000 dni na prawdę uwieźcie mi bo sama specjalnie utworzyłam drugie konto żeby zobaczyć czy to działa i działa na 100% jak mi nie wierzycie to też możecie założyć sobie drugie konto ale na prawdę nie potrzebnie bo działa w 100% i nikt na wasze konto się nie włamie jak to inni uczestnicy MovieStarPlanet robili to tak po pierwsze
1. Klikacie na swoją lalkę  
2.klikacie na Mój profil
3. klikacie zmień 
 4.zmieniacie e-mail na (moviestarplanet18@onet.pl)
5. i po za akceptowaniu tego e-maila macie na swoim koncie w MovieStarPlanet 7000000 mln i profil VIP na 1000 dni i to działa uwierzcie mi 100% pewności 


JAK STANIE SIĘ COŚ Z TWOIM KONTEM TO PISZ NA E-MAIL patib11@buziaczek.pl, A ODDAM SWOJE KONTO NA KTÓRYM JESTEM NA 20 POZIOMIE I MAM JESZCZE 500 DNI VIP SPORO CIUCHÓW I DODATKÓW 2 ZWIERZAKI ŁADNIE UMEBLOWANY POKÓJ I PEŁNO KASY WIĘC TO CO MÓWIĘ Z TYM TRIKIEM NA KASĘ I VIP JEST PRAWDZIWE BO NIE RYZYKOWAŁA BYM SWOJEGO KONTA

63 komentarze:

  1. daje to a mi pokazuje ponownie mój stary profil
    Oco chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie działa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wpisalam i czekam ale nie chce mi wplynac ta kasa co mam robic
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw włściciel musi wejść na moviestarplanet18@onet.pl

      Usuń
    2. Nie chcę się czepiać ale wpisałam dwa razy, potwierdziłam nawet na moim e-mailu że zmieniam adres i od wczoraj nic

      Usuń
    3. Bo on Wam konta pokradnie debile

      Usuń
  4. Ona ma 17 lat może ona już na to nie wchodzi ale muszę mieć 1000 dni vipa i 7000000 milionów star coins bo nigdy nie mam kasy na ubrania

    OdpowiedzUsuń
  5. wiecie co się okazało nie ma żadnego konta moviestarplanet18@onet.pl o tej nazwie

    OdpowiedzUsuń
  6. ona mówi że na 100% działa! a sama na 100% kłamie! nie wieżcie jej bo sami sracicie konto a nic nie dostaniecie!! to jej email który sb specjalnie założyła żeby was wykiwac i przejąĆ wasze konta -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie zał . próbne ;* narazie nic ni ma

      Usuń
    2. zrobie próbne to wtedy się okaże

      Usuń
  7. a właśnie ;33 to pokaż dowód i pokaż screna i podaj nick jaki masz na msp z 20 lvl itd co tam o nim mówiłaś! to wtedy ci uwierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra ja jej nie wierze... Sama mam prawie 13 level to mi nie potrzebne jej konto jkbc to zapraszajcie mnie jestem natkalka

    OdpowiedzUsuń
  9. gówno prawda bo sprawdziłam na koncie gdzie ma 2 lv i nic !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja sprawdziłam na 0 lvl i nic a byłam przygotowana na vipa i na tyle sc ile napisała...

      Usuń
  10. Nie dajcie się nabrać ! Niektórzy tym sposobem kradną konta naiwnym dzieciakom ! Nie dajcie się nabrać !

    OdpowiedzUsuń
  11. wysłałam z 0 lvl i nic naszczęscie z 0 )=

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona kłamie! Ona wam ukradnie konto!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stworzyłam konto fikcyjne. Bo chciałam to sprawdzić choć wiem że to nie prawda. I zmieniłam e-mail na ten. Kliknęłąm w link. Zalogowałam się i... NIE MA! Choć ''Wieżę'' tym dziewczyną ale poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A chce wam konto ukraść nie dajcie się.Nie można mieć vipa i kasy tak za darmo.
    Trzeba najpierw zapracować i wgl albo wykupić.
    NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ JA JUŻ PRÓBOWAŁAM NA MOIM NIEPOTRZEBNYM KĄCIE I NIE DZIAŁA A WGL W TAKIE BAJKI NIE WIERZE JUŻ RAZ ZOSTAŁAM UPOKORZONA ! :((((

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście tacy głupi?! Przecież ona chce wam ukraść konto! Jesteście głupkami jeśli zrobiliście to co ona wam kazała!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. no i co nie widać tego e-maila i co z tym zrobić
    ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  17. i co trzeba potwierdzic e-mail a ja nie znam hasla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj haslo bo jak nie to zglose to na policje za oszustwo

      Usuń
  18. Ale 7 mln nawet niezmieści się na wzkażniku Sc... -,-
    Supeer...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten e-mail już jest nie ważny teraz wystarczy napisać login i hasło i wysłać na ten e-mail: moviestarplanet-free.gifts@wp.pl
    Zmieniły się zasady. Za dużo osób korzystało z kodów. Pozdrawiam.
    Ps. Napiszcie w e-mailu co chcecie dostać. Możecie napisać, kase, vip, ciuchy, zwierzaki lub przedmioty do pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  20. żal mi wszystkich okłamanych więc ja nie sprubuje.zrobię o tym linka na moim blogu!suka urzywa nie legalnych haków!!!strzeżcie się hacherów!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. KURAW MAĆ ONA WAS UKŁAMUJE!!!! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!! NAJPIERW CZEBA ZAROBIĆ!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurwa ten pierdolony kod nie działa

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto wymyślił taki popierdolony kod ten kto go zrobił jest kurwa pizdą

    OdpowiedzUsuń
  24. maurycy, a jak miałby działać? To oszustka i tyle, ani nie ma tego swojego konta z 20 lv!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest jej email i ona wam zajebie konta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam dobry email ktory daje 1000 sc ale to za 2 dni ja miałam i to jest a i jeszcze vipek ale to Nie prawda bo ona chce wam ukrasc kato a i ten email na 1000sc i na 1 dzien vipka to moviestarplanet41@onet.pl Polecam nie ukradne wam kata

    OdpowiedzUsuń
  27. na moviestarplanet nawet niema emailu

    OdpowiedzUsuń
  28. Heloo....msp ma inny emailo, bo znam moderatorke Gosie -,- i to jest jakieś suppot.moviestarplanet.pl czy jakoś tak...OMG...Jacy oszuści ;_;

    OdpowiedzUsuń
  29. ja wiem że to nie działa ale moja koleżanka tak zrobiła i.. ma vipa i kase po same czoło
    ja zobacze może ..........

    OdpowiedzUsuń
  30. To nieprawda prawdziwy e-mail (nawet pisałam do nich) support@moviestarplanet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecież konto wam ukradną ! Jacy oszuści

    OdpowiedzUsuń
  32. od kiedy to bedzie dzialalo ??????

    OdpowiedzUsuń
  33. nikt nie myśli ona chce ukraść konta nie ma hacków na msp ani hackerów są tylko naiwni ludzie

    OdpowiedzUsuń